Danmark,

Danmark

Så, I Fredags for jag till jobber klockan 07.00- 16.00 sen kom jag hem, duschade och sedan åkte vi till Danmark, hehe Och så efter mycket virr i Helsingborg bestämde vi oss för att slagga på Råå Camping =D Och så när vi satt upp tältet (Som jag inte sov i, Sov i bilen) Så åkte vi Taxi till knutpunkten och tog båten över till Danmark =) Vi handlade massa gott i spitbutiken (a) och sedan åkte vi över igen och käkade pub mat på Harrys, (Inte gott, mkt bättre i H-stad) Sen åkte vi hem eftersom de va sent och så la vi oss, =)

Lördag: Vi höll på att försova oss och sånt men aja, VI gjorde oss iordning och Tog taxi till knutpunkten och sedan båten över till helsingör(hur gör man danska ö?) Sedan tog vi tåget därifrån till Klampenburg och sedan gick vi till Bakken =D vi hade en jätte mysig dag som sedan slutade vid klockan nio då tåget gick till Helsingör igen =D Men vi åt och sånt innan så vi åkte sedan direkt över till sverige och sedan hem till tältet för att sova, Maten på Bakken va smaklös men de gick ner =D

Söndag: Vi kom hem och jag tog en lååång dusch och sedan åkte jag hem till Zanna och vi kollade två filmer sen häckade i hennes säng heeela kvällen, Jävla Thore, Adam och MAtte!! Vi hade trist!! =D hehe

Måndag: Idag har jag låst upp min mobil och nu snart kommer min älsk hem till mig =D Saknar dig gubben! Men men de blir väl att titta på folk =D köpte ju fyra nya i Danmark =D hihi , Ha det bra Pusspuss

Wiiiiiiiiihoooo

None

Idag har jag varit och Jobbat som vanligt mellan 07.00- 16.00 =D Mycket jobbigt men idag gick tiden snabbt ;D
Sen åkte jag och Thore till staden och handlade massa nytt =D tihi, Imon åker jag till danmark och kommer ej skriva förens söndag, kommer då berätta om helgen såklart =D hehe

Nu tycker jag Sommaren kan komma, är så jävla trött på moln och regn, =/ Blaaää
Ska förhoppningsvis dra till gbg nästa helg och träffa Nappen =D myspys hoppas hoppas!

Men i veckan händer inte ett skit, Vill du hitta på något?

Kramar från mig!

Dålig dag!

Jobb Jobb Jobb
07.00- 16.00

Sen duscha sen bråkade Simon med mig, Tack älskling!
Aja, är skit trött jätte vresig och mår skit!
Orkar inte skriva får hoppas på att Thore & Adam tar de nattdupet som snackade om så jag får lite kul iallafall,

None

IDIOT!

Hej hopp

jag

Kom hem från jobbet vid fyra, duschade snabbt och drog sen in till stan och lämnade tillbaka lite filmer =) men nu är jag hemma igen och ska bara lata mig resten av dagen =) Ring om de är något, Kraaaam!

Du snurrar min jord raring. Jag släpper dig aldrig.

När man känner hur man hör ihop men någon.
När man känner att man absolut inte kan leva utan denna personen.
Hur man blir så fruktansvärt lycklig genom att bara tänka på honom.
Att känna så många känslor på samma gång att man håller på att explodera och bara vill skrika ut att man älskar honom.
Att få höra hur vacker han tycker att man är och hur mycket han tycker om en. När man inser att man kan offra precis allting för just honom.
När man förstår att man vill tillbringa resten av sitt liv med just den killen.
När man känner så, så är det äkta kärlek!
Och det är precis så jag känner för en mycket speciell kille.
Han är verkligen så jävla underbar!
Man kan verkligen prata med honom om vad som helst.
Han betyder allt för mig.
Det känns som att hela jag smälter när jag tänker på honom.
Och denna personen heter

Simon Gustafsson

Hemma,

Fina (A)

I Helgen blir de ingen klubb för mig =(

Jag ska till Köpenhamn med min famlij, vi ska äta gott och gå på tivoli, =) Mysigt!
Men de är tråkigt att jag inte kan följa med till klubben,

I dag har jag jobbat kom nästan precis hem =D har hunnit duscha iallafall =), Jag ska köpa ny mobil på Fredag också =D Min är ju sönder, Högtalaren är sprängd,(den som man hör i när man paratr i telefon!) Så jag hör ej ett piss, Så jag ska köpa en gammal kult telefon ist för en ny, Orka dom, dom bara går sönder, BLAAÄÄ, Sen har jag inte råd denna månaden och jag behöver ej en ny skit, Hihi, Så jag ska blir kult!!

Snaart kommer Simon hit och då ska vi slänga på en rulle och bara glo!! Sköööönt!
aja ha de bra allihopa!

Mys helg!

Vi två

Den bjuder vi på (a)

I Helgen,

Fredag (Midsommar) : Fest hos Anna, Kul Kul, Zanna (Kusin) hängde på riktigt trevligt, Vi hade skit kul hos Anna tills vi hamnade i sängen vid ett-två hemma hos mig =) Då ringde Thore och ville ses så vi på med kläderna igen och drog ut en stund med en mycket dragen Thoris! Sen efter mycket om och men hamnade vi i sängen typ en halvtimme timme efter de att vi la oss tidigare =D

Lördag : Zanna & Jag vaknade allmänt trötta efter en bra midsommar, Vi åt frukost sen drog hon vid 12.47, Sen tog jag en lång dusch och klädde mig och fixade mig och vid 3 stack jag åh Thore till Eurostop för att käka frukost och handla, När vi ätit våran macka på fiket handlade vi och körde hem för att hämta mitt ID sen hyrde vi film istan och stack sedan hem och käkade massa toast =D Mysigt, Sedan körde vi in till staden för att hämta Zanna och sedan hem för att grogga och kolla Film, Simon kom också en stund på kvällen sen somnade jag och vaknade, Thore och Zanna sov hos mig, Älskling hade åkt hem vid fyra =)

Söndag : Vaknade vid 11 och då kollade vi en film sen käkade vi frukost, Zanna åkte hem vid halv fyra och Thore en stund efter, Då kom Simon hem till mig, och vi kollade film och mös! <3 Nu ska jag snart sova ska ju jobba imon, Blääää! Klockan ringer halv sju!!

Helgen har varit helt underbar tack vare Folket på festen, Zanna, Thore och Min älskling!
Tack för en bra helg! Godnattkram

Onsdag....

Har jobbat och nu sitter jag och väntar på Simon, Om han nu vill komma =(
Sen ikväll ska jag nog glo på film,

Känner mig övergiven =/ Eller snarare bortglömd,

-, Den var din tunga som smakade Kärlek -

Kom precis från jobbet =S Jooobbig dag, men men PENGARR!!!!

Idag ska min älskade Alex komma till mig =D och nana över (a) Myss
Synd bara att båda ska jobba imon :S

De är vi två nu Igen, Min Älskade Simon<3

Det värkar som om Solen aldrig når längre än där min Simon går,(L)

Jobbigt.. ;D Fattar nu?

Hallo Jobbigt, Jag har varit på mitt sommar Jobb(igt) Idag =)
Och de va Jobbigt xD Tihi, Men pengar lockar mer än ni tror (a)

Aja idag ska jag nog bara ta de lungt =) , Pappi är här <3

Söndag, Imon börjar man jobba =/

Usch Jobb imon =/ Men men pengar är alltid ett plus! Och de är ju bara två jävla veckor!

Igår va de Simon födelsedag, 16år och byxmyndig ;D hehe så jaa han var då hemma hos mig på kvällen och käkade tårta!! Hihi! Sen sov han är också väääldigt mysigt =) Kom föresten åh tänka på att när vi blev tsm va vi bara 14 han hade precis fyllt 14 =D hihi, myspys,

Föresten allt börjar lösa sig så smått nu!

Idag ska min älskade Lollo komma hit och mysa med mig =) och förhoppningsvis så blir hon glad på mitt förslag om att hon kan sova över men får vakna själv (a) har inte framlagt de än hehe =P

Ha det bra!

Yes datorn är tillbaka,

Idag är de Fredag men vi går tillbaka till Torsdag nästa vecka,

Torsdagen den 5 Juni: Jonathan tog studenten och Vi firade både Jonathan och Fidde hemma hos oss, Och under middagen snackade jag skit med Sanne, Min brors systers dotter, HAHA aja skippa de =P Sen hänge jag med henne till stan och hade skit kul, träffade nytt folk =) Och festade hela natten sov hela 2 ½ Timme =) Kulis,

Fredagen den 6 juni: Jag hamnade på Grillfest med Mina nyfunna vänner =) Skit kul!!

Lördagen den 7 Juni: Lovisa hade niornas avslutningsfest =) Jag hade kul (Faktiskt) Vissa små Konstiga människor försökte förstöra (på deras lilla vis) Men Marika, Isabel & Thore, gjorde min kväll till en toppen kväll!
Vi förfestade hemma hos Marika och en fin middag =) Mysigt!! Sen drog vi ju till Lovisa och av olika anledningar for vi till stranden =) Tack för ett nattdopp Thore ;D

Söndagen den 8 Juni: Jag vaknade upp i baksmälla och jag ångrade inte ett ord jag sakt under hela kvällen, Faktum är att jag va glad för att nu Slipper jag vissa falska as som har vissa problem med saker, t.ex hålla sig till sitt, och va en bra vän,
Jag tänker inte nämna några namn ni vet vilka ni är och i mina ögon är ni svinaktiga!! Kommer aldrig i hela mitt liv umgås med er mer, ni är som bortblåsta! Jävla dålig stil,

Och så blev de skolavslutning och jag firade den med att äta på resturang med Simon (EN tyckte inte alls de va kul att vi hade mysig där men Sköt DIG Själv lilla vän) Mysigt va de!!

Sen blev de igår ;D hehe och jag va med Marika och Jennie vi hade super mysigt =)

Fick precis ett fint medelande av mig älskade Alexandra<3

- Hålla om
- Hålla med
- Hålla sams

Tyckte den passade här eller va säger ni!!