Hemma,

Fina (A)


I Helgen blir de ingen klubb för mig =(

Jag ska till Köpenhamn med min famlij, vi ska äta gott och gå på tivoli, =) Mysigt!
Men de är tråkigt att jag inte kan följa med till klubben,

I dag har jag jobbat kom nästan precis hem =D har hunnit duscha iallafall =), Jag ska köpa ny mobil på Fredag också =D Min är ju sönder, Högtalaren är sprängd,(den som man hör i när man paratr i telefon!) Så jag hör ej ett piss, Så jag ska köpa en gammal kult telefon ist för en ny, Orka dom, dom bara går sönder, BLAAÄÄ, Sen har jag inte råd denna månaden och jag behöver ej en ny skit, Hihi, Så jag ska blir kult!!

Snaart kommer Simon hit och då ska vi slänga på en rulle och bara glo!! Sköööönt!
aja ha de bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback