Mys helg!

Vi två


Den bjuder vi på (a)


I Helgen,

Fredag (Midsommar) : Fest hos Anna, Kul Kul, Zanna (Kusin) hängde på riktigt trevligt, Vi hade skit kul hos Anna tills vi hamnade i sängen vid ett-två hemma hos mig =) Då ringde Thore och ville ses så vi på med kläderna igen och drog ut en stund med en mycket dragen Thoris! Sen efter mycket om och men hamnade vi i sängen typ en halvtimme timme efter de att vi la oss tidigare =D

Lördag : Zanna & Jag vaknade allmänt trötta efter en bra midsommar, Vi åt frukost sen drog hon vid 12.47, Sen tog jag en lång dusch och klädde mig och fixade mig och vid 3 stack jag åh Thore till Eurostop för att käka frukost och handla, När vi ätit våran macka på fiket handlade vi och körde hem för att hämta mitt ID sen hyrde vi film istan och stack sedan hem och käkade massa toast =D Mysigt, Sedan körde vi in till staden för att hämta Zanna och sedan hem för att grogga och kolla Film, Simon kom också en stund på kvällen sen somnade jag och vaknade, Thore och Zanna sov hos mig, Älskling hade åkt hem vid fyra =)

Söndag : Vaknade vid 11 och då kollade vi en film sen käkade vi frukost, Zanna åkte hem vid halv fyra och Thore en stund efter, Då kom Simon hem till mig, och vi kollade film och mös! <3 Nu ska jag snart sova ska ju jobba imon, Blääää! Klockan ringer halv sju!!


Helgen har varit helt underbar tack vare Folket på festen, Zanna, Thore och Min älskling!
Tack för en bra helg! Godnattkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback