Danmark,

Danmark

Så, I Fredags for jag till jobber klockan 07.00- 16.00 sen kom jag hem, duschade och sedan åkte vi till Danmark, hehe Och så efter mycket virr i Helsingborg bestämde vi oss för att slagga på Råå Camping =D Och så när vi satt upp tältet (Som jag inte sov i, Sov i bilen) Så åkte vi Taxi till knutpunkten och tog båten över till Danmark =) Vi handlade massa gott i spitbutiken (a) och sedan åkte vi över igen och käkade pub mat på Harrys, (Inte gott, mkt bättre i H-stad) Sen åkte vi hem eftersom de va sent och så la vi oss, =)

Lördag: Vi höll på att försova oss och sånt men aja, VI gjorde oss iordning och Tog taxi till knutpunkten och sedan båten över till helsingör(hur gör man danska ö?) Sedan tog vi tåget därifrån till Klampenburg och sedan gick vi till Bakken =D vi hade en jätte mysig dag som sedan slutade vid klockan nio då tåget gick till Helsingör igen =D Men vi åt och sånt innan så vi åkte sedan direkt över till sverige och sedan hem till tältet för att sova, Maten på Bakken va smaklös men de gick ner =D 

Söndag: Vi kom hem och jag tog en lååång dusch och sedan åkte jag hem till Zanna och vi kollade två filmer sen häckade i hennes säng heeela kvällen, Jävla Thore, Adam och MAtte!! Vi hade trist!! =D hehe

Måndag: Idag har jag låst upp min mobil och nu snart kommer min älsk hem till mig =D Saknar dig gubben! Men men de blir väl att titta på folk =D köpte ju fyra nya i Danmark =D hihi , Ha det bra Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback