Yes datorn är tillbaka,

Idag är de Fredag men vi går tillbaka till Torsdag nästa vecka,


Torsdagen den 5 Juni: Jonathan tog studenten och Vi firade både Jonathan och Fidde hemma hos oss, Och under middagen snackade jag skit med Sanne, Min brors systers dotter, HAHA aja skippa de =P Sen hänge jag med henne till stan och hade skit kul, träffade nytt folk =) Och festade hela natten sov hela 2 ½ Timme =) Kulis,

Fredagen den 6 juni: Jag hamnade på Grillfest med Mina nyfunna vänner =) Skit kul!!

Lördagen den 7 Juni: Lovisa hade niornas avslutningsfest =) Jag hade kul (Faktiskt) Vissa små Konstiga människor försökte förstöra (på deras lilla vis) Men Marika, Isabel & Thore, gjorde min kväll till en toppen kväll!
Vi förfestade hemma hos Marika och en fin middag =) Mysigt!! Sen drog vi ju till Lovisa och av olika anledningar for vi till stranden =) Tack för ett nattdopp Thore ;D

Söndagen den 8 Juni: Jag vaknade upp i baksmälla och jag ångrade inte ett ord jag sakt under hela kvällen, Faktum är att jag va glad för att nu Slipper jag vissa falska as som har vissa problem med saker, t.ex hålla sig till sitt, och va en bra vän,
Jag tänker inte nämna några namn ni vet vilka ni är och i mina ögon är ni svinaktiga!! Kommer aldrig i hela mitt liv umgås med er mer, ni är som bortblåsta! Jävla dålig stil,

Och så blev de skolavslutning och jag firade den med att äta på resturang med Simon (EN tyckte inte alls de va kul att vi hade mysig där men Sköt DIG Själv lilla vän) Mysigt va de!!

Sen blev de igår ;D hehe och jag va med Marika och Jennie vi hade super mysigt =)


Fick precis ett fint medelande av mig älskade Alexandra<3
Här kommer de,

Vänskap är att
- Tycka om
- Hålla ut
- Hålla vid
- Hålla om
- Hålla med
- Hålla sams


Tyckte den passade här eller va säger ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback