Baby on board

Sedan jag skrivit sist har vi blivit en familj! En riktig, visst vi har varit ett team med våra två hundar men nu är vi en riktig familj! Jag, Peter, Noa och Vanja har fått en liten Vida! Jag och Peter titulerar oss numera mamma&pappa! Härlig känsla. Fast det tog nog iallafall en månad att inse och nu är det som om man aldrig varit något annat! Vår Videkise är snart 3 månader! Och hon växer, därför var jag och köpte kläder till henne idag hos en bekant! Perfekt att fynda begagnat, framförallt när hon börjar krypa och med våran livstil! Inga dyra ömtåliga plagg här inte! I framtiden blir det i så fall lite dyrare rejäla ytterplagg. Det finns ju verkligen inget värre än att frysa eller bli blöt när man är ute och leker! 

Slänger in två några bilder och så skriver jag en annan gång! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback