Älskade barn

Dagarna går frammåt för mig och min Videkise! Så mycket kärlek till en sån liten människa. Kommer på mig själv att bli arg när någon inte värkar älska henne  som jag gör, någon som iallafall borde. Jag vill vara en superhjälte jag vill vara så stark så stark för min V men tyvärr känner jag att kroppen börjar säga ifrån. 3 månader av störd sömn. Det visar sig i illamående, magont, huvudvärk, yrsel och slöhet såklart. I julklapp önskar jag mig två timmars sömn helt själv utan att behöva höra min skatt eller behöva ingripa vid gråt. I 3 månader har jag fått mycket sömn ändå, eftersom hon sover nästan hela natten men känslan av att vakna vid varje ljud och stånk. Tänk att bara få slappna av i hjärnan . 1 dag. Snälla. Kroppen säger ifrån, jag måste lyssna på den. Men hur? Ingen annan förstår ju, iallafall inte du som borde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback