Förkylningstider

Usch fy för förkylningstider! Vida har redan blivit frisk från en snorig period och i helgen blev Peter sjuk, och igår blev Vidis sjuk igen, denna gång med feber! Guuuuud va det värker i mammahjärtat när ens skatt ligger utslagen! Finaste lilla Videkise! Man vill så gärna skydda sitt barn mot allt ont och då gör det ju extra ont i hjärtat när man inser att de är helt jäkla omöjligt! Men detta är en liten förkylning och vi hoppas den är över snabbt. Känner att jag själv med börjar få ont i halsen så jag hoppas verkligen inte de utvecklas. Jag har väl nog som de är. Har köpt färg till Vidas rum med som jag kan börja måla snart! Wii va kul! Sedan har vi fått en oinbjuden gäst i huset, den är liten med små nakna öron och den ska dö. Därför är jag nu på kattjakt. Får se vart detta leder. Alla är dock emot mig. Som med allt annat. Hur som helst kände jag bara att jag var tvungen att ventilera mig. Kl är snart halv 4 och Vida håller på att somna! Hoppas John blund kommer och tar henne snart så att även jag får dejta kudden!
Natti natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback