The inside is everything

Måste faktiskt visa upp kistans insida, först tänkte jag måla men nu är det bara kul att se hur den såg ut och hur dom arbetat, brädorna är t.ex. Märkta med nummer, antagligen för att veta vilken som skulle vara var. Allt är även lite snett och vint, en liten "hylla" är byggd på ena sidan och den är inte häller helt rak! Fräckt! Det är inte som IKEAs möbler (spikrakt)! Jag tycker faktiskt kistan behåller ännu mer charm med orörd insida. Även mushål ;) faktiskt så längtar jag tills jag får placera den bakom sängen i sängkammaren med lakanset inuti, tvålar i "hyllan" för en härlig fräsch doft. Och min fina renfäll ovanpå. Peter säger alltid att jag ska lugna mig och inte tänka så mycket och se hur det blir innan jag förhastar. Vadå förhastar? Jag? Nej nej nej ;) jag förhastar aldrig, eller? Skämt åsido men jag vet att jag kanske inte ska ta ut så mycket energi på allt i förväg. Men tyvärr. Jag ser redan allt framför mig, dock finns det plats för ändringar och det är väl de som är huvudsaken. Jag kan ändra mina planer. Dock är han helt tvärt om. Han måste stå i ex rummet om det handlar om de och därefter kan han på ett ungefär fundera på hur han vill ha de, sedan kanske han börjar snickra men själva resultatet ser han enbart vid färdigställt rum. Jag har redan ett resultat uträknat i mitt huvud. Jag vet exakt var krokar ska hänga, speglar eventuella tavlor, blommor. Allt. 

Haha nog om de, här kommer kist bilder 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback