På upptäcktsfärd

Det har blivit väldigt mycket kista på bloggen nu men snart kommer de mer projekt som jag kan skriva om. Dock kommer jag nog inte bli lika personlig som jag alltid varit innan, de av personliga skäl. 

Nu tillbaka, åh jag är så mycket härligt som händer i mitt liv just nu! Framförallt har jag en underbar pojkvän som finns hos mig, kan det bli bättre? Ja faktiskt, vi har samma mål och planer i livet och våran framtid ser allt annat än mörk ut! Vårt förhållande tar stora kliv i höst och jag längtar såååå mycket! Alla negativa människor och tankar är som bortblåsta och många problem är så små så små, ett problem är kanske som störst när man står ensam men som två finns det nästan inget som inte går att lösa! Tillsammans är vi starka och ska övervinna allt :) tänk att jag trodde mitt liv var slut för lite mer än 1år sedan. Och nu lever jag mer än någon annan och livet är fantastiskt! 

Jag räknar dagarna
// Sabine 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback