Maskar, möss och färdigheter

Min kista är klar! Eller egentligen har den varit klar ett tag men jag har inte orkar gå in och skriva de! Måste faktiskt säga att efter hur fruktansvärt lite jag skriver så är jag impad över hur många som läser min blogg! Kanske är det kul att läsa om mitt liv. Men men tillbaka till kistan, den är klar alla detaljer är målade och den är rengjord! Ska skura den med såpa när den kommit på sin riktiga plats och även fylla den med tvål så att sängkläderna luktar fräscht! Och till hur det blev med den "spruckna" färgen så är det bara lite lite sprucket men jag tycker de är charmigt. Kistan har även små små maskhål som är övermålade men vissa syns fortfarande. Som sagt charm! Sedan är den ju taskigt att stänga in alla mina maskar så att dom måste äta nya hål. Skämt såklart då det inte finns kvar några maskar där inne. Den har även ett litet mus hål i bottnen, men det syns inte från utsidan! Däremot blir det ju lufthål ;) den har ju ändå stått och samlat damm på en vind i typ for ever! Något Peter fick mig att göra var att behålla insidan som "original" vilken jag är väldigt nöjd med. Tumme upp till min man! Här kommer lite bilder på maskhålen och lite annat! 
*bilden på maskhålen är från ett tidigare tillfälle därav bara målad en gång
// Sabine





Kommentarer
Postat av: Isabel

Fan vad nice! Ibland har de allt bra ideer männen :)

2014-06-25 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback