Du förgyller min vardag

Igår kom jag hem trött och seg efter jobbet och så väntar det presenter hemma, varför? Jo för att min fina ville vara snäll! Han förgyller verkligen mitt liv. Så himla gulligt gjort! Det är ju verkligen inte kul att jobba helger och man är på ett särskilt humör just de helgerna men jag kan säg att Peter piggade verkligen upp mig. 

De jag fick var ett par träningsbyxor som jag velat ha länge ( i form av present kort) det var de han planerade att köpa, sedan råkade de bli ett par Björn Borg trosor och inte bara ett utan TVÅ par örhängen (också en sån sak som jag behövde men inte införskaffat). 
Oavsett vad jag hade fått så var det tanken, han hade även köpt två saker han visste jag verkligen behövde/ ville ha. Är så glad att jag har honom. 

Tack tack tack älskling för att du är du<3 
P.S I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback