Försenade uppdateringar

Hund kojan, den är nästintill klar, det sista va ju att måla och även skruva fast gavelbrädorna. Den har ju hamnat lite på sniskan nu när det stora projektet har börjat. Huset. Så även bord och stolar. Men det ska bli klart och de kommer bli klart. Dock har vi en nedräkning på 15 dagar, och på 15 dagar ska hela gaveln plus sovrummet va klart. Därför fokuserar vi på de! Däremot står hundkojan på tomten nu så de är ju iallafall något! Haha. Bytte ju mobil mitt i allt så många bilder ligger kvar på den, jag skickade över några på kojan som jag lägger in nu, typ från början till målad koja, sedan kommer jag göra en sista uppdatering när den står på plats. 
 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback