När glädje är en del av vardagen

If you can dream it
You can do it. 

Jag tar inte livet för givet längre utan jag är beredd på att det kan ske drastiska förändringar! Förut njöt jag inte av någonting, jag bara va. Jag tog inte tag i saker jag va rädd för utan jag bara levde  med att aldrig försöka komma över dom. Nu känner jag mig mer levande och kanske kanske kommer jag göra saker som jag aldrig trodde jag kunde eller skulle vilja testa. Bara genom att träffa en ny kille med så sjukt bra egenskaper och som har intressen som jag bara älskar att hänga med honom på och uppmuntra honom till har ju gjort att jag blivit en helt ny människa. Jag är glad och jag är trygg. Jag är lycklig! Och när jag ser på framtiden så är den ljus, med mycket glädje och skratt. Jag är så otroligt glad över livet just nu. Och det är verkligen bara hans förtjänst <3

Puss min fina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback