Long time no see

Funderade på att kanske göra ett inlägg där jag faktiskt skriver om en händelse i mitt liv eller kanske berättar något som jag varit med om? Eller? Mina inlägg har kanske inte varit så himla muntra den sista tiden och om dom har de så är det mest mina tankar i de tomma intet som jag beskriver i mina texter. Ett inlägg där det har hänt något kul eller spännande var ju väldigt länge sedan sist. Det sista inlägget som handlade om jag vad jag gjorde var ju i maj tror jag och då va det inte intressantare än att jag hade städat och varit i Stockholm. Stockholm ja, ibland frågar jag mig själv hur mitt liv hade sätt ut om jag inte haft de jobbet och åkt till Stockholm flera gånger.. Hade jag varit "fast" i de förhållandet fortfarande då? Det låter kanske lite brutalt att använda ordet "fast" men jag kan använda ordet blind också.. För de måste jag ha varit. Ju längre tiden går och ju längre jag kommer ifrån honom så blir jag gladare och gladare att de tog slut. Och det har jag egentligen honom att tacka för. Jag har verkligen insett hur underbar en pojkvän KAN vara. För min nyfunna vän är redan efter en månad allt sol inte den förra va. Han är allt jag inte trodde fanns. Jag trodde mig vara glad och lycklig. Eller trodde jag verkligen de? Va jag verkligen de innerst inne? Nej det tror jag inte. Jag har en liten bok där jag skriver de ingen annan får veta. Och enligt mina ddjupaste och innersta tankar så var jag aldrig lycklig med honom. Jag va van. Jag vande mig vid att ha de så, och jag blev beroende av närhet så himla mycket att jag inte såg hur dåligt de va. Nu ser jag de. Men nu behöver jag inte vara beroende av någon. Att vara beroende är att vara fast i något, och oftast är inte ens beroenden sunda. Min nya pojkvän vill jag spendera min tid med. VILL inte måste.. Jag väljer själv. Jag är inte beroende jag tycker bara mycket om att spendera min tid hos/med honom. Med den förra var jag rädd för att bli ensam.. Det är jag inte så mycket längre för jag tror inte att jag kommer bli lämnad. För mina känslor för honom är besvarade. 

Det komiska nu är att jag gjorde de igen. Jag skrev ett helt inlägg i tomma intet.. Jag planerade att skriva om Noa men sedan bara sprallade fingrarna och tankarna iväg. Som vanlig.. 
Därför blir det inget spännande inlägg om någon kul händelse idag häller utan bara ett tråkigt inlägg om mina tankar :) 


Här är jag och min nyfunna skatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback