Funderingar!

Har ju börjat träna och skippat blogga ;) hehe Men kanske att det skulle boosta mig om jag skriver lite om träningen och mina mål.. Egentligen är mina mål att få lite mer muskler och bättre kondis, att gå ner något kilo är sedan inte häller något fel men häller inget måste. Dock så har det varit mycket med min utbildning nu denna veckan så träningen har blivit lidande och det ska vi verkligen ändra på till nästa vecka. Noas träning har också blivit lite lidande men förhoppningsvis blir jag bättre med de också och tänker ändra på de redan i morgon då vi ska till hundarenan ihop med Frida och Chira! 
Men men, jag får väl uppdatera om mina funderingar senare! Nu ska jag platta håret och åka till utbildningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback