Upp och ner, ner och upp!

Jaa idag är det fredag och jag ligger fortfarande i sängen, Frida säger att jag ska njuta av min ledighet(arbetslöshet) nu medan jag kan ;) jag njuter inte ett Piss! Vill jobba jobba jobba!! Som ni ser på bilden så ligger Noa här med mig! Min älskade finaste kille har fått ännu en kur medicin på två veckor så nu är det tratt i iallafall två veckor till! Så jag tar tillfället i akt att gosa lite utan tratt en stund! Kan skriva lite om Noa och mina tankar om de senare! Och vid en dator ;) men men lite om idag, jag ska gå upp nu! Klä på mig annat än hundkläder ;) och sedan bege mig till Halmstad för lite ärenden! Sedan ska jag träna!! Duktig jag är ;) ikväll ska jag till hundarenan med Noa och det va två veckor sedan sist så jag är super glad!:) i helgen tar jag det lugnt bara! Ska bli gött ;) annars har det inte hänt så mycket på senaste! Är i full gång med träning och dylikt :) och nu ska jag upp och fixa mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback