Saturday morning

Ligger just nu i sängen och det är lördag morgon!! Skönt, ska träna lite olika kommandon på Nois idag och kommer då ta mig till stranden. Igår vag vi med Frida och Chira heeela dagen :) mycket spännande! Ute en långis i skog och mark sedan fikade vi hemma hos Frida&mattias, vi snackade skit och hundarna dampade rundor i trädgården! Igår vad det de första riktiga vår vädret! Solen sken heeela dagen! Det var riktigt skönt ska jag säga, det ser ut att bli någorlunda fint idag med så jag kommer få en go dag! Ikväll ska jag umgås med trevligt folk och vi får se vad kvällen erbjuder! Men du får det bli lite kaffe och frukost känner jag! Så man vaknar till och kan börja på en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback