new week, new challenges

Tänkte att jag skulle lägga in ett nytt inlägg idag!:) fantastiskt va? Efter bara en dags uppehåll ;) kryss i taken för mig va! Lördags kvällen blev hyfsat bra iallafall. Igår slöade jag halva dagen sedan träffade jag Frida för en träning i Halmstad hundarena. Noa fick först en smärre chock av att komma in i agility hallen med massor med hundar så snabbt! I övriga arena hallen är det oftast lugnare liksom! Men efter att ha hyperventilerat en stund så gick det jättebra! Jag fick honom att lugna ner sig och då var jag nöjd!:) dock kom en liten löp tik förbi när vi skulle gå ut och åka hem så han blev ju helt tills sig då! Men men Frida befarar att ser snart är Chiras tur att bli "kvinna" så då får väl Noa helt enkelt lära sig att behärska hormonerna! Fast vi vet ju att killar enbart tänker med snoppen och så värkar det vara även i hundarnas värld ;) här kommer iallafall en försenad bild från när vi var på stranden i lördags och en bild på Noa i söndags morse så jag inte hittade honom!:) min söta vovve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback