Härliga vår!

Vår vår vår, har du kommit på allvar nu eller retas du oss bara? 
Hur kan man inte njuta av detta underbara väder liksom.. Flera dagars sol! Jag befarar att detta kommer försvinna till i morgon och så sitter vi här med en regnig helg! Igår tog jag& Noa en mysig promenad runt Ön med Frida och Chira! Solen sken mysigt tills vi åkt därifrån då kom faktiskt några regn droppar :) Jag tog även en promenad i skogen själv med Noa hemma sedan. Jätte skönt! Har blivit helt hund galen nu och känner mig mycket tillfredställd när vi umgås jag och min fina hund! Imorgon är det dags för lite träning i hundarenan igen och vi får se hur detta kommer gå :) Föra veckan förberedde vi oss för några träningstimmar med en långis först med Frida och Chira sedan visade de sig vara stängt, korkat av oss att inte checka de liksom, därför bar det av hem till F&C för fika och bus i trädgården. Vid 6 tiden återvände jag hem och Noa va rejält tillfredställd efter en heldag med Chira ju!! Jag matte med som fick ventilera sig ordentligt! Men men tillbaka till idag! Jag tänkte gå en runda ut i skogen nu, Noa ligger och drömmer vid mina fötter den sötisen! 
Här är min fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback