Äckliga snö

Jani, rubrikerna är verkligen varandras motsatser .. Idag eller inatt öste det in as mycket snö! Den ända som blev superglad va ju självklart Noa! Han älskar snö! Idag är det onsdag och i måndags började jag mitt nya lite nyttigare och hälsosammare liv! Vi har tränat varje dag och kommer så göra! Jag dricker protein varje dag och min kropp är så nöjd!:) så idag blir det träning igen men först ska vovven rastas ihop med Fridas hund Chira! Sedan är det hemgrupp ikväll med:) idag vaknade jag av känslan att hur skulle man kunna leva utan sin hund! Noa är den bästa hunden jag kunde tänka mig och i hela mitt liv har jag sagt att jag ska ha hund och någon vecka efter studenten förverkligade jag min dröm och min framtidsplan i en liten hund valp! Och idag ! Snart 2 år senare vaknar jag jämte min absolut bästa vän någonsin! Han skänker mig så mycket glädje! Han tittat alltid på mig med sina stora fina ögon och lägger sig sedan för att gosa med mig! Han älskar mig så himla mycket och är så otroligt beroende av mig och mina val! Och jag väljer dom med glädje för att han ska må bra!
Usch! Tråkigt känslo inlägg! Nu blir set soffläge med bästa boken innan dejten med F&C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback