Du förändrade hela min värld

Något i dina ögon gör mig helt svag 
Det får mig att vilja sjunka in i dina armar 
Det finns något i din röst som gör att mitt hjärta slår lite snabbare
Jag hoppas att denna känslan varar i resten av mitt liv
Om du bara visste hur ensam mitt liv varit och hur länge jag varit ensam och känt mig svag. 
Om du bara visste hur jag ville att någon skulle komma och förändra mitt liv, precis så som du gjorde. 
Det känns som att jag äntligen hittat dit där jag hör hemma, där mitt liv ska vara. 
Även om om något faller över min väg, eller om mörkret kommer krypande så är jag ändå okej, för du är här bredvid mig. Jag ser att ljuset i mörkret blir allt större och du skulle bara veta hur mycket detta betyder för mig, denna stunden i mitt liv. 
Och om du bara visste hur glad du gör mig, jag trodde aldrig jag skulle kunna känna såhär för någon. Men det gör jag, jag känner såhär för dig. Fina underbara människa som så ovetande trampade in i mitt ynkliga lilla liv, du gör mig glad och lycklig. 
Det är med dig jag känner mig hemma 

Daddy can you see, I Came home eventually<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback