Ska försöka komma igång nu :)

Ska faktiskt försöka komma igång igen med bloggandet :) Jobbar ju hela tiden mena kan ju skriva om något annat intressant :) Idag ska jag och Simon hem till hans föreldrar på typ hemgrupp som vi går på varannan tisdag :) Trevligt folk och lite fika! Kan det bli bättre? För ett litet tag sedan skaffade jag mig en hår"donut" Tycker den är jätte smidig när man egentligen inte har lust, tid eller ork att fixa håret för det tar ju max tio min med den! Jag brukar även andvända den när mitt hår är blött, då blir resutlatet inte riktigt lika bra men då orkar jag inte häller ;) På jobbet flyter allt på som vanligt, ofta blir jag sen hem då det alltid är någon som tycks kalva när jag slutar! Igår fick jag faktiskt handmjölka en kviga för att få råmjölk till kalven! Duktig Sabine! Agneta hjälpte mig såklart, känner det dock i armarna och axlarna då jag stod konstigt för det var inte jättebra plats i spaltgången! Kanske inte jätte kul att läsa men jag ska skriva lite mer om mitt liv senare, Men som sagt allt tyck flyta på nu. I börjar av förra månaden vart det två år sedan min älskade och saknade pappa lämna oss. Två år går så fort! Jag älskar honom och tänker på honom varje dag! Försöker dock trycka undan tankarna då det är så fruktansvärt jobbigt att tänka på honom! Måste verkligen bli bättre på de! Eller så måste jag bli bättre på att visa mina känslor. Vad vet jag, det hänger nog ihop! Men men Nu ska jag ta en dusch och vänta på att min sambo kommer hem, Noa gnäller så han vill nog också kissa. Dålig matte som bara latar sig efter jobbet idag men ack så ont i ryggen jag har!
Men men bilder på håret! Nu var det iallafall en-två månader sedan jag köpte den men ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback