chill i dill

Sitter just nu hemma i huset vid min nya data plats, gillar inte riktigt detta med bärbar dator och har därför nu skaffat mig ett eget skrivbord med mina högtalare, datamus och ska även skaffa tangent bord för att storleken på datorn är inte fel utan mest att jag tycker det är jobbigt att "sätta" upp den var som liksom, NU ska därför mitt bloggande ta form, ska uppdatera om min tråkiga vardag där jag mjölkar kor samt umgås med min fina hund och pojkvän! Jag ska uppdatera för att det känns bra att dela med mig inte för att folk vill de. Jag har många tankar och många känslor som ska komma ut.. inte blotta mig utan visa lite vad jag köper för att det är kul och även annat:) 
Så jag bjuder på två bilder nu, grattis :)
Såhär snygg är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback