Vilken dag :D

Denna dagen har varit skit soft!! Som jag redan sakt så va förmiddagen hur go som helst jue! Efter skolan blev det att åka hem och sedan stack jag och Sambon direkt till Stekan för att käka middag!! Det blev PIZZA :D Mums!!!
Bild på min pizza som jag åt en fjärde del av :) Men gott va det!!


Direkt efter pizzan gick vi as fort hem för vi skulle ju spela vollyboll och hade missat tiden! Väl hemma bytte vi om och joggade till skolan! Lite duktigt tycker jag för två stycken lata treor :) haha Vi missade bussen så vi va ju liiite tvugna :) haha as kul på vollyvollen idag va det iallafall :D Efter träningen så åkte vi hem och så gick jag över och snackade skit med Mathilda en stund! Verkar bli en bra helg trots allt :D NAJS!!! Längtar längtar läääängtar!
Och som sakt glöm inte att vi smider heta planer hon och jag ;)

Idag va det M tema och jag var mjukis klädd ;) haha nej men jag orkar inte klä ut mig! Men det fanns dom som orkade de! Här kommer några bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback