Upsi!

Glömde ju helt av att lägga upp ett inlägg igår ;)

Men vi börjar med Lördagen :D Den tillbringade jag med Munka flickorna Malin, Frida, Emma, Elsie, Tilda och Mathilda :) Skit sköj! Först på dagen gick jag runt lite (själv) istan och kollade efter en klänning, jag hittade även en ;) Sedan så träffade jag Isabel och så tog vi en fika :D Sedan hämtade Elsie och Tilda upp mig på Lilla torg och så åkte vi en "snabbis" till Unnaryd som är en sisådär 15 mil fram och tillbaka från Halmstad! Haha, men det va kul, jag tog med mig färdkost så jag och Tilda drack öl hela vägen upp :) Mums!! Vi hämstade iallafall Frida och sedan åkte vi till Halmstad igen! Jag och Frida åkte hem till mig och fixade oss och sedan klockan nio var vi på wild west och käkade med flickorna :) Skit kul! Därefter blev det krogrunda och efterfest på hotel mårtenssons :D Sängen blev det väldigt sent men kul hade vi iallafall haft ju!

Söndagen, jag vaknade helt DÖD av att Fridas klocka ringde klockan tio! (döda Frida döda Frida) Uppspelades i mitt huvud ;) haha nej men sedan låg vi stilla och snackade i sängen i 2 timmar typ och därefter käkade vi frukost! Frida åkte hem vid 4 och då åkte jag en sväng till mormor och fikade, därefter åkte jag till jobbet och va där klockan fem! Det va la sköj, vi tränade kvigan och lite så. Dock stukade jag foten och fick as ont, det kändes inte jätte mycket efter en stund med sedan på kvällen när jag skulle sova!! Jävlar va det dunkade, bultade och ömmade! Då tänkte jag att jag lägger mig intill Simon och ojade mig lite, haha respons fick jag genom att han började snarka AS högt i mitt öra och så sket jag i det och la mig själv på min sida sängen och sov!

Måndagen :) Jag vaknade as tidigt av Simons väckarklocka, jag skulle haft körlektion men jag kunde inte ens stödja på foten så icke sa nicke! Jag åkte till skolan med Mathilda och Elsie :) Vi hade Guidning och lite så, vi Guidade åttor ;) Skit kul va det faktiskt :D inte riktigt min grej men ändå!! :D Efter skolan gick vi hem och åt lite och sedan latade vi oss tills jag gick över till Mathilda, skulle med henne och testa balklänning!! Det gick bra och hon va jätte fin i den! Dock innan vi åkte så dampade hennes bil så vi kom till macken och därifrån fick vi starta den med startkablar och sedan åka hem igen, vi fick därefter låna Pellies bil och åkte med den till Falkenberg! Efter de åkte jag, hon och Maja till Majas pojke och drack kaffe! GOTT! Sedan blev det att åka och och på vägen hem köpter vi banan och choklad och hemma i hennes hus gjorde vi sedan de i ugn! GOTT Sedan gick jag hem och kollade Stefan och krister med Mattias :D NAJS ! Frida va med på ett hörn i slutet och sedan somnade vi rätt gött! Haha :D


Slutet gott allting gott?
kände mig bättre i foten när jag la mig i sängen igår natt!

Idag så började vi med Estet och har haft de hela förmiddagen och nu ska vi ha Svenska :D Vet ej ännu vad som händer ikväll men de får tiden avgöra :D Känner mig dock mycket bättre i foten och kan nu gå normalt :D Dock kan jag inte vrida på den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback