Topp 3 - svåra val

Topp 3 enligt mig på kändis killar :)


1.
Paul Walker - Han är grymt snygg men han är ändå inte som typ Taylor Lautner som är typ för stunden kändis, nu är han ju snygg och så men Paul tar ändå toppen :D



2. Channing Tatum - Också enligt mig en riktig heting! Han spelar dom nästan alltid i en romantisk kärleksfilm :P Men han är skit snygg och är inte häller så extrem som många är!



3. Jake Gyllenhaal - Kroppen är inte helt okej, men jag tycker denna skådespelaren är så himla söt och eftersom jag inte tycker kroppen ska vara allt så får han en placering.. Jag hade ju kunnat ta typ Chad Michel Murray här iställer men NEJ Jake tar en tredjeplats då han är så söt :D Kroppen är dock ett minus! Eller kanske inte då han faktiskt har en kropp som är helt normal.. Tillskillnad från dom andras modell kroppar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback