Öl Öl Öl Öl!

Spriger just nu runt här hemma helt själv och städar, dansar och sjunger!! Basen är i full gång och fan!! Jag blir bara mer taggad!! Det är ju freeeedag :D
123 FANTA OCH ROSE!!
Nej men är gryyyyymt sugen på att öppna ölen men bara för att jag ska köra bil idag blir det att vänta, och så ska jag ut till Alslöfsgård och hur kul är det att ha druckit öl innan man tränar en kviga ? ;D
Dagens:
9.30 Städa klart
11.00 ta bussen till stan (tar 5 min och jag är lat)
12.15 Gå runt i affärer för att hitta någon snygg topp, förhoppningsvis med Mikisen!
13.00 Lunch NÅGONSTANNS ute :D
ca 15.30 åka ut till Alslöfsgård
18.00 FÖRSTA ölen!!
Kvällen är sedan oklar men den kommer nog bli braaau :D
Jag håller dock på att bli en litten tjockis :D haha MOHAHA
Här har jag lite knullrufs, (hur får man knullrufs utan knull?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback