Jag och min BEJB :)



Här på munka händer det faktiskt inte något speciellt :D Igår var det studie dag så Simon åkte sedan med min igår kväll till skolan och sov här för att sedan tillbringa dagen ihop med mig här på munka, (han hade studie dag idag) Efter skolan åkte vi hem till oss och Mattias hängde med på! Sedan åkte min älskling hem :( Har tänkt på en sak, jag tycker att när Simon är här på en vecko dag blir det jobbigare när vi ska skiljas än när vi skiljs en måndag eller söndag.. :( Blir liksom lite nere då! Som idag, saknar dig emormt mycket nu bara för de! :( Love you!
Men men efter att han åkt så städade vi lite, Frida städade mest och ni kan ju undra varför ;) (hennes grejer liksom) Sedan kom Malin över och våran toa gick sönder :S Haha den började skjuta jätte högt så vi fick hämta Fritidsledaren som fick hjälpa oss med den ;) hihi :D Nu är den avstängd och imon kommer det reperatörer :D Efter de så har vi tvättat och lite så :D

Igår "måndag" så var det ju studie dag, då gick jag upp relatvit tidigt och gick in till stan, träffade då Isabel och jag gjorde lite ärenden sedan blev det en god fika på stan :D Därefter träffade vi Simon en snabbis och efter de gjorde vi några ärenden till och därefter åkte vi ut till Alslöfsgård för jag skulle vara med och träna en kviga! Hon va jätte duktig :) blir så glad när det går bra :D Sedan åkte vi hem och lagade lax och rotfrukter och väntade sedan på att Simon skulle höra av sig och så åkte jag och han till Tvååker! :)

Denna veckan kommer nog gå väldigt snabbt då jag har körlektion på fredag och åker därför hem på torsdag :) får se hur jag gör då, kanske sover jag bredvid min pälsk då!! :D

Men men ni går ha det så bra och så hörs vi!!

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback