Inte mycket till uppdatering idag inte :) ...

img_1183 (MMS)

Inte mycket till uppdatering idag inte :) men men dagen har gått väldigt snabbt! Vi började med att guida kursen hela förmiddagen och då kollade vi på filmer på oss och sedan gick vi den rundan vi ska guida, så lite kel med kalvarna blev det allt! Kor är så otroligt mysiga djur! Helt kär! Lätt att mitt framtida yrke kommer vara med dom underbara varelserna! Efter de va det lunch och sedan hade vi religion vilket jag gillar, är riktigt intresserad av religion och sånt! Sista timman hade vi samhälle! Där gjorde vi ett manus och imon ska vi filma en debatt :)) najs! Imon är det ju även fredag och på kvällen nalkas det partaj!! Ur kul! Har även ett paket att hämta ut! Spännande!! Undra vad de kan va! Jag har två olika paket som ska komma och jag vet inte vilket de är som kommit ännu :) Yeeey jag älskar att vara mig!! Älskar paket! Det behövs kan jag säga, mår lite dåligt nu. Men men ska göra något vettigt nu! Stör mig grymt på att Vårat internet i huset inte funkar!! Är ju invalid nu ju! Tur att man har iphone då ju!! Aja puss hej lever och pastej! P.s vad tycks om min nya tröja som jag ej har visar ännu :) najs!! D.s


Kommentarer
Postat av: Fredde J

Du använder ordet JU väldigt ycket Sabine! bara så du vet!

2011-03-10 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback