Hej



Idag så har jag varit i skolan igen :) Kul! Men men vi tar det ifrån början ;)
MÅndes, Denna dagen åkte vi upp till skolan som vanligt och hade en onödig lektion :) Va inte helt kry då jag hade huvudvärk och kände mig dåligt men men! Efter den drog vi vidare till elevhemmen och så gick jag och Mathilda en lång runda :) Mys! Otroligt fint väder jue! Därefter satte vi oss utanför Elsies hus där alla andra tjejer va typ :) Vi satt och lyssnade på hög musik och drack kaffe :) hur mysigt är det inte att man kan sitta ute på filt? :) Där satt vi och smed planer! Klockan halv nio började färden till Halmstad! Haha Jag, Mathilda, Emma, Malin, Elsie och Tilda åkte till Fredde i Halmstad :) Där drack vi lite öl och hade det trevligt! Simon kom och hämtade mig rätt sent och så sov jag hos min boy!
Dagen efter
så slappade jag hemma hos Simon, då vi va "lediga" , Va inte helt på hugget, kände mig krasslig! Knaprade Godis hela dagen (alvedon) Mathilda kom över på eftermiddagen och så gick vi en runda i Gullbranna skogen med hennes vovvsing :) Sedan kom jag hem till Älsk igen och så tog jag det lungt :) Kände mig ännu värre på kvällen och efter tablett och allt så hade jag feber, :/ inte jätte kul.. Jag somnade iallafall så fort jag la mig i sängen, sedan så väckte Simon mig och så åkte vi hem till mig och där hemma så somnade jag direkt igen!
Idag Så vart det skola och jag & Mathilda åkte från Halmstad typ sju i morse :) Men men dagen började med Guida kursen och vi Guidade massa åttor :) Sedan hade vi relion hela eftermiddagen och då kollade vi film :) Det va nog bra de eftersom jag faktiskt inte är helt kry.. Efter skolan så blev det boxningsträning och det va det jobbigaste jag gjort på jävligt länge!! Sedan käkade jag och Mathilda Tacos i kvarteshuset :) Fråga Fidde lite om mig fot med, har ju fortfarande ont.. När jag skulle våldta Elsie i Måndags efter några öl så trampade jag snett på den igen och FAN va ont jag har! Den blir ju aldrig bra.. Jävla Kviga :( haha :) Nej men Fidde trodde de va ett strekt ledband eller något.. och det kunde ta ett tag innan den blev bra.. men vafan! Jag kan ju inte träna som jag vill :( men men lite har ingen dött av :D JAJA nu ska jag sova, och imon kväll blir det Halmstad igen då jag har körlektion på fredag! :D men men! Hare bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback