En FET tisdag och en kvinno dag :)

Inte alla killar som får ha en god bulle på sin dag? Eller föresten har ni någon dag? :D haha
Idag har vi haft Estet och Svenska, Esteten va kul dock vääääldigt långtråkig i slutet, men ändå en soft lektion liksom! Därefter hade vi Svenska och vi fick arbeta på vårat arbete där har jag dialekter, vi ska hålla föredrag inför klassen och jag ska prata om skillander i den halländska dialekten! Dock fick jag inte jätte mycket gjort men ändå lite ;) Dagen gick super fort jue! Haha Efter att vi slutat skolan satt jag och Frida kvar en stund för att jag ville göra klart mitt estetarbete då jag ville börja med något annat nästa gång! Ups sa jag de? Sabine sitter kvar för att pyssla? Haha :D Men men, när klockam va halv sex.. (kan de stämma?) åkte vi hem för att plugga körteori! Jag påbörjade mitt test och sedan åkte jag och handlade mat, vi är lite trötta på nudlar ;) haha! När jag kom hem så gjorde vi maten och det blev Bandmask med lösbajs och mens! (spegetti, köttfärsås och ketchup) GOOOTT Haha efter de gjorde jag klart mitt test, och jag fick 69 av 70 :D as glad! Därefter blev det en dusch och nu sitter jag här och funderar på att sova lite :D

Saknar min bejb jätte mycket :( Men han fattar inte de och därför hör han aldrig av sig.. :( Blir jätte ledsen då jue!
Jag just nu!

Kommentarer
Postat av: Fredde J

Vi har de andra 364 dagarna om året sabine :D

2011-03-08 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback