Då var det dags för lite uppdatering :) bl...

Då var det dags för lite uppdatering :) blev en tidig helg för mig denna veckan då det blev helg redan i torsdags!! Hehe :) i onsdags var det bygde fest för heeela slanten!! Gud va kul det var!! Det va ett hemligt band där och de va drängarna!!! As najs! Stämningen var verkligen på topp! I torsdags var vi på varbergs fästning och kollade på stenbocksmannen (eller namn?) vi lyssnade på en guide som pratade om honom! Kul!! När vi sedan fick gå runt själva och kolla så var jag, Elsie och Frida tvungna att testa dom kläderna som man kunde klä ut sig med :) bild kommer!!!! :D haha sedan höll jag ut hela skoldagen men en rejäl baksmälla! På torsdagkvällen spelade vi basket och fotboll och därefter åkte jag med Mathilda hem till Halmstad! Sov hos Simon gjorde jag med! Myspys!! Sen har jag inte gjort så mycket mer än i eftermiddag då åkte vi till Simons kusiner för deras pappa fyllde 40 :) mysigt! Massa trevligt folk ju! Efter de så har jag färgat Annies hår och lite så! Nu ska jag mysa med min pojk och sedan sova!! Imon blir det att jobba på Alslöfsgård hela dagen!! Najs!! Blir mer uppdatering imon efter jobbet! Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback