Överaska din flickvän?

Alla flickor där ute som har givit bort sitt hjärta till en underbar kille, vad älskar alla ni liksom jag? Jo är det inte överaksningar? Det behöver inte va något dyrt eller sånt, Efter som att jag är den i förhållandet som planerar vet jag ju alltid redan vad som kommer hända, vilket är väldigt tråkigt.. En överaskning piggar upp vardagen! Dom ett exempel, jag kom hem helt oväntat med en choklad till min pojke, (godisälskande Simon) Det va uppskattad och vad kostade de? En 20kr.. Och han blev glad.
Ett tips är att kanske yppa en liten mening om något du önskar dig :) eller skulle tycka om! Jag älskar picknickar, helst ute i skogen eller någonstanns där ingen annan är :) Enkelt och billigt!
Du behöver:
En filt (har hemma)
En väska (har hemma)
Fika eller smörgåsar (har hemma)
Kanske jordgubbar (Jag älskar de)
Fint väder! (ett måste)

Detta bör man dock inte göra på vintern. Men som igår när vädret va helt underbart lite småvarmt och kallt på samma gång, solen sken! Jag älskar sådana dagar och med rätt kläder älskar jag att vara ute i flera timmar! Helst i skogen!

Om killen vill/brukar vilja lägga lite tid och pengar på presenten så kan man ju säga ÅH detta skulle vara så fint att ha, eller visa honom vad du hittat och sedan inte nämna de mer och se om han fattat vinken ;) haha



Själv är jag sugen på att laga en god middag (ihop) men min älskling, men mysa hemma framför bordet med levande ljus och musik :)
Och på önske listan står det ett armband för 165kr :)
Och som sakt, bli glada för de lilla också! Man behöver inte FÅ saker! Även fast de är mysigt och speciellt!
Är helt insnöad på kors! Vill haaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback