Nu har jag något att skriva om :)

Igår så va Simon här :) Han kom i Tisdags och sov här till igår och va här sedan hela dagen :)

Tisdag: Spenderades i skolan till klockan halv fyra sedan drog jag och min BEJB hem :) Då var det dags för Zumba :) Vi dansade och sedan duschade jag! Emma kom upp och va lite med Frida! På kvällen sedan åkte vi hem till Mattias och Magnus och kollade på Filmen Buried, SKIT kass, se den inte, Frida gillade den dock men inte alla andra fem mot en Frida ;) Haha hela filmen handlade om att han va i en kista.. fattar inte dom hade med den heta skådespelaren Ryan Reynolds så det va ju bra :) haha


Sedan kom Simon och hämtade mig och vi åkte för att hyra ännu en film :) Vi hyrde då Frozen (eller något sådant) Och kan ni gissa? Även den va as kass ;) haha Hur lyckas man hyra två kassa filmer på en dag :) Men men Frida och Mattias va även men och kollade på filmen och sedan la vi oss och sov :)

Onsdag: Alla gick till skolan utom Simon som låg kvar och sov den grisen! Jag hade prov på förmiddagen och Simon kom över lite innan halv tolv då det va dags för lite lunch :) Sedan hängde han med Mig, Frida och Mattias i skolan en stund och lite innan fikan (som vi inte orkade vänta på) Åkte vi och handlade egen fika på Gööks :) Mumms! Det blev Semlor och små kakor bland annat :) Sedan dansade jag och Frida Zumba! Och därefter kollade vi på ännu en rysare, vet dock inte namnet på den men jag somnade mitt i ;) Lite innan Vollybollen som började fem började vi med maten :) Vi käkade macaroner och falukorv! Sedan tränade vi och även lite gym :) Efter de åkte vi hem till elevhemmen idag och kollade klart på filmen och chillade sedan där :) Simon åkte hem vid 10 och jag somnade skönt direkt därefter kan jag ju säga :D

Torsdag: Idag är det Torsdag och vi hade mikrobiologi till halv tolv, Nu får vi göra som vi vill och jag tillsammans Med Frida ska träna på provet till imon! Jobbigt! Ikväll blir det även fotboll och basket :)

Puss hej ifrån en trevlig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback