Nu går en misslyckad flickvän och lägger sig!

Jag är trög, dum i huvudet och klagig.. Jag är helt enkelt misslyckad.. Jag är inget att ha helt enkelt.. Jag sär störd, dum i huvudet.. det är något fel i hjärnan på mig..
Men framför allt, misslyckad.. så nu ska jag gå och lägga mig.. misslyckad och ensam. Ledsen och sårad.. Hoppas nästa dag slutar på en annat sätt. Så jag fatiskt kan gå och lägga mig lycklig, eller åtminstånde glad.



Jag har en liten teori om att aldrig gå skilda vägar som ovänner eller att gå och lägga sig ledsna ocha arga på varandra.. Den 15 semptember lärde jag mig att tiden med en person kan ta slut för alltid.. att aldrig mer kunna prata eller skratta ihop med denna person.. Så tänk att alltid vara vänner.. För den 20 maj(tror jag) lärde jag mig att på en sekund kan det hända något oväntat.. I mitt fall blev vi påkörda av en lastbil. På den sekunden kunde lika gärna mitt liv varit över.. Då kanske DU aldrig skulle skrattat eller pratat med mig något mer.. Detta tycker jag alla ska tänka på innan dom skiljer sig ifrån varandra (inte gör slut nu alltså utan går hem eller iväg) För tänk om det sista man gjorde va och bråkade, och så ska man behöva älta detta varje dag i hela ens liv..
Det vill jag ingen ska behöva göra..



Idag lägger jag mig misslyckad som jag skrev där uppe, för det är exakt hur jag känner mig och även ledsen.. Ett litet samtal om hur mycket jag skulle betyda kommer inte göra mig glad.. för 4 timmar i mitt liv har jag än en gång varit ledsen och kännt mig misslyckad.. och det är ingen trevlig känsla och bara för att få en annans samvete rent kommer jag ju inte må bättre..

Så Godnatt allihopa, idag går jag och lägger mig arg och ledsen på min pojkvän. Det är försent att ställa saker till rätta och imon vaknar jag och sedan tar jag bussen hem.. Tänk om det är den sista bussresan jag tar. Hoppas inte de.. och egentligen ska man inte tänka att det är sista gången man ses.. Men man kan ju iallafall tänka på att vara vänner det sista man gör iallafall..

Det ska bli mitt motto, som jag hela tiden blir tvungen att bryta!

God natt
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Sailaway

Det mottot försöker jag också leva efter..

Att aldrig skiljas, eller ens gå och sova som ovänner med någon.

Man vet aldrig vad som händer..

Ha en trevlig kväll!

Postat av: Jennifer

Snälla du, säg nu inte att ni har gjort slut?! <3 Finns här om det är något och det vet du om!!<3

2011-02-03 @ 22:57:11
URL: http://jenniferholmstrom.blogg.se/
Postat av: madeleine

Fin bild!

2011-02-05 @ 11:18:17
URL: http://maaadeleiiineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback