Nej men HEJ :)

Idag har jag varit i svinhuset :) Vi har gjort D9 provet :) Det gör så att jag får spruta grisar :P NAJS! Så idag gjorde vi provet samt va i svinhuset och visade var man skulle sticka och även gav en järninjektion :P Efter de så var det Lunch och lite så, Elsie va fan bäst idag då hon sprang runt med en bergsprängare :) Haha skit kul!


Efter lunch hade vi projektarbete och eftersom jag och min älsklings sambo håller på med grisar så sökte vi runt på olika tidningar och skulle hitta tidningsrubriker.. vi kom in på djurplågeri och sedan blev det youtube där vi kollade på sånna hemska filmer, ATT MAN KAN GÖRA SÅ! Människor är idioter!! Hela dagen slutade med att vi satt tre kvart övertid på dagen med att kolla på när djur parar sig, rätt intressant faktiskt! Dock måste man nog vara rätt vrickad och även djurvårdare för att ens tycker det är intressant och även sitta över på ledig tid för att glo på de! Haha Alltså JAG och min FRIDA!
Efter skolan muppade vi oss hemmåt och seda åkte vi på träning! Vi tränade vollyboll JAG satte ALLA bollar (NEEJ jag ljuger inte ;)) Sedan tränade vi gym :)
Därefter satt vi kvar EN timma för att kolla in en snygg kille ;) hihi han är riktigt snygg.. Sedan började vi säga fula saker som t.ex att han stod och fes samt hade liten snopp :P Detta gjorde vi BARA för att Frida tyckte att vi inte skulle åka hem och drömma om honom, FAN jag som ville :( Sedan fulade vi oss i bussen och jag LOVAR alla tvåor tycker nog vi är helt störda ;)
Nu är det dags för kvälls macka :)
Detta är Frida när hon drömmer om mister X

Kommentarer
Postat av: KarinN

Hallo igen...I din takt hänger man ju inte med ; )men så är jag ju oxå gammal och trött : )

Gulligt av dig som står ut med att titta på samma inlägg hela tiden.....

Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback