Kanske ett inlägg?

Då var det dags för ett inlägg igen :D Alltis lika svårt att få tummen ur röven och sätta sig här för att skriva! Men men nu är det lov och det är dags att skriva. Dock brukar det ju vara på lov som jag hakar efter men ändå! Nu måste jag skriva så inte Frida gumman kommer och gnäller om någon dag :)

Efter skolan i fredags åkte vi med Mathilda Thelander till Halmstad och därefter tillbringade jag min tid hemma, Vi beställde hem lite mat från Wild west och sedan på kvällen kom min alldeles egna lill sis Åsa till mig :)<3 hon sov sedan hos mig :)
I lördags gick jag upp tidigt och jobbade sedan åkte jag hem igen duschade och gjorde mig i ordning, därefter handlade jag lite bröd och mjölk och sånt och åt sedan frukost med Åsa och Jonathan! Jag och Åsa tillbringade sedan halva dagen istan och shoppade, Fick med massor hem :) Riktigt mysigt och kul va det! Blev även en fika :)
Söndagen gick jag upp sju, började sedan jobba åtta på Karlsfält med grisarna, Därefter åkte jag till Alslöf och jobbade med Kalle hela dagen, Hem kom jag vid ungefär halv sex :) Därefter åkte vi hem till mig och handlade massor med Tacos och hade det mys! Sov sedan hemma hos min älskling för att han är så underbar!!
Idag är det Måndag och jag gick upp tidigt för att åka till körskolan, efter första lektionen gick jag hem till Issa och drack två kannor kaffe ;) Sedan drog vi in till stan och jag inhandlade lite smått och gott :) Vi åt även lunch och därefter va det dags för körlektion igen! Gick SUPER :D Efter den gick jag hem och åkte sedan med Eric ut till Gullbranna :) Idag sover jag här igen för imon är det dags för Jobb igen :D

Inhandlat, Tre apor är vin :) Köpte även ett silverarmband som jag redan har ett av, men det skulle vara två tyckte jag :)







Kommentarer
Postat av: Fredde J

Så du handlade en låda vin alltsåt, trodde de var jag som gjorde det!

2011-02-23 @ 13:41:59
Postat av: Jennifer

ÅÅÅÅÅÅHHH vad snyggt! Man får ju nästan orgasm ;) haha nej men vart har du köpt shortsen och skorna? Berätta nu för lillkusinen! :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback