Första dagen i skolan :)

YEY, nu är det dags att ta tag i uppdeteringen! Jag är verkligen taggad inför skolan nu igen och tänker ta tag i allt nu! Frida ska ägna 1 timma varje dag till rester i kurser och då tänkte jag hänka och försöka får bort allt nu! Har börjat en kurs idag, Att guida heter den! Verkar as kul! Taggad inför den! Denna veckan kommer bestå av träning och sedan en bygde fest på Onsdag :D Skit kul!! Har tagit med kameran så nu blir det bilder!

Dagens
* Äta
* Träna
* Åka till Åsa med Elsie, Malin och Frida för att fota hamstrarna
* Plugga
* Städa!! (ett måste, ni får före och efter bilder)

Ni ska även få en dagens outfit som jag tog i morse!
Saknar mig älskling också!
Älskar dig


Bild: Random på datorn, bara för att jag faktiskt inte är normal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback