Family gay- detta kommer jag få ångra att jag sa...

Okej, vad tycks om mina roliga family gay inlägg? Simon gillar nog dom iallafall ;) Dock har jag ett litet litet LITET problem och det är att jag faktiskt börjar tycka att dessa snuttar är roliga ;) Just dessa ord kommer jag få äta upp nästa gång det är frukostdags hemma hos Simon och han vill slå på 6an men inte jag ;) Dock kommer jag nu få höra "MEN DU GIIIILLLLAR JU DETTA, men vill bara inte titta för att du tror inte det är kul" haha så OKEJ jag kan väl kolla lite då! Dock hatar jag att kolla sådan pogram med min boy då han är helt inne i TVn och om jag säger en sak säger han "Va?" 15 minuter efter att jag sagt något.. Så snälla Simon nästa gång vi umgås framför TVn GLÖM inte bort mig plzzz ;)

Men men, Här får du en liten film att skratta åt !!!
Denna filmen skulle kunna utspela sig när jag och Simon sitter och äter och jag bara VILL ha glass och han försöker få mig att inte äta ;) När det gäller sådana godsaken som glass är jag 4år igen och bara VILL ha, det är nog lite fix ide också då jag bestämt mig för att jag är sugen och då MÅSTE jag verkligen ha glass eller godis eller chips!
Så omvända roller nu, Simon är kostym nissen och jag är (vänta måste bara ringa Simon och fråga vad han/jag kommer heta) Peter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback