Efter allt tjat.. :P

Okej nu ska jag uppdatera! Anledningen till att den har uteblivit är att jag inte känner att jag kunde skriva om något kul :P Men aja

I Fredags va ju min fest! 80tal! Den blev SKIT bra! Betong på skit då jag faktiskt deckade på SKIThuset ;) haha dock va det typ 2 halv tre på kvällen så jag missade ju inte mycket! :) Alla mina underbara vänner va där och jag var helnöjd!
Bild tagen någon gång under kvällen :)


I lördags va jag så bakis att jag höll på att dö ;) haha såg nog förjävlig ut! Jag och älskling drog in och käkade buffe till frukost!! Mums! Sedan åkte vi hem till mig igen då Malin, Elsie & Tilda fortfarande va kvar där! Vi snackade skit ett tag sedan åkte dom! :) Tack för en kul fredag tjejer!! Efter att dom åkt slappade jag bara hemma och sedan gick jag och handlade chips ;) det blev även att köpa tre nya filmer och kolla på dom hemma hos min älskling!! Somnade i tid iallafall och det va sååååå skönt :)

Söndagen spenderade jag hemma hos Simon :) Sovandes och mysandes! Städade hos min lilla Funki Bunki också! Hon blev så glad! :) Jag åkte hem på eftermiddagen för att skriva klart ett arbete och sedan kom Simon med :P Vi kollade Tv och jag duschade, smörjde in mig och gick runt i mina hello kitty tofflor och morgonrock! Vi gick och la oss i tid (tyckte vi) dock somnade inte jag förens 1 och Simon låg vaken ännu längre!

Måndag(idag) Vaknade när Simon skulle upp och gick då runt i min morgonrock igen! Allvarligt att mysa i morgonrock och sovkläder är fan guld värt! Eller hur Frida? ;) Sedan åkte Simon och jag packade i lugn och ro samtidigt som jag klädde mig, dock satte jag bara på mjukis! Va inte sugen på att klä mig piffigt idag! Jag tog bussen till elevhemmen 1.5h buss -.- lämnade väskan och åkte med Elsie till skolan och käkade lunch!

Annars idag så har vi haft Svenska hela dagen, jag och Frida har fixat med projektarbetet hela dagen och Frida kom på denna briljanta ide om att måla en egen skylt där det stod KRAV på :) Och fan va snyggt det blev! Bra ide Frida!!
Vad tycks?

 

Lite mer update om mitt liv är att jag håller på att kolla efter bil :) Ingen körkort ännu men SNART nära nu jue! Och då måste man ju ha bil!! :) Har hittat två kanidater men får se om dom är lämpliga!
Nu får det vara nog för idag och här kommer upp en bild på mig och en söt grisa!


Kommentarer
Postat av: FRIDA

fan va ful gris. hade kannske varit sötare utan den fula blåa overollen. dne lilla rosa saken är ju underbart söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback