Strax skoooola :)

Förra veckan va INTE min favorit vecka precis.. Den började med att jag fick riktigt ont i halsen och hvudvärk.. Sedan blev det bara mer och mer och mer
Nu går jag ju på pencillin så jag känner mig liiite bättre.. Dock har jag fått Ögoninflammation nu också! Fan, Så förra veckan lyckades jag pricka in nästan allt..
Halsont - Check
Feber - Check
Hosta - Check
Spya/illamående - Check
Öroninflammation - Check
Ögoninflammation - Check


Meeen jag försökte göra något iallafall, så i lördags mös jag hemma hos mig och lite så ihop med min pojke :) Och igår tvättade jag bilen :) Kuligt!! :D Han blev jättefin!!
Men men idag blir det att åka upp till skolan och ha djursjukvård fördjupning :) NAJS!
Snaaart kommer Mathilda och hämtar mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback