Påsklov och soliga dagar!!

Idag är det Tisdag och än en dag väcktes jag av att solen sken upp rummet!!! :) Idag ska jag träffa kusin vitamin Jennifer och åka till Gekås med henne, Jeanette och mormor :) Efter de ska jag ut och springa och sedan plugga! I need it!
Men men! Lite om förra veckans trevliga kvällar!
I måndags kväll blev det grillning med flickorna :) Jätte mysigt!! Vi satt i det fina vädret i flera timmar och skrattade och fulade oss :) Blev bilder och filmer, filmerna ligger på Facebook redan :D
I Tisdags åkte jag och Mathilda till Gekås :) Jätte mys! Där åt vi och shoppade, efter de åkte vi hem och så kom Fredde (Mathildas boy) och så drog vi till Stekarn och drack litta öl :) Gott! Det blev ingen sen kväll och jag somnade sedan gott i min säng!!
I Onsdags kväll umgicks jag med Frida och precis när jag skulle lägga mig ringde Mathilda och jag drog ut till henne och umgicks med henne, Malin, Emma, Elsie, Tilda och två boys! Vi drack öl och jag somnade även gott denna natt ;)
I Torsdags åkte vi hem på förmiddagen och när vi kom hem så åkte vi nästan direkt till Ön och sprang den skogsrundan! Skit skönt! Efter de så duschade vi hemma hos Mathilda och sedan blev det Grillfest med Fredde nere i Laholm :) kuligt! Sedan åkte jag hem till Simon :)
I Fredags :) Tog jag och älskling det lite lugnt :)
I Lördags var vi först hemma hos Simons lilla kusin på kalas och därefter åkte vi på ett litet större kalas i form av grillfest där det blev lite öl och god mat! På kvällen sedan så hämtade vi mamma på tåget!! ÄNTLIGEN är mammsen hemma :D:D:D
I Söndags så Var jag hemma lite och träffade Frasse :) Även hans lilla söta dotter Ariella :) Sedan åte jag hem till Simon och sprang skogsrundan i Gullbranna :)
I Måndags (igår) var jag med Marika hela dagen och vi gick ut med alla tre hundarna och fikade och så :)
NAJS!
Nu bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback