Fan vilken skön vecka som förövrigt slutar...

img_1660 (MMS)

Fan vilken skön vecka som förövrigt slutar imon :) igår vart jag på Gekås och flottade mig med Mathilda och därefter blev det Litta bita på steakarn :) nu har jag precis tränat boxning! Helt jävla död är jag!!! Skolans internett funkar inte så nu måste jag plugga :( har inte ens en anledning till att inte göra de :/ Åhhh!! Idag blev det massa godis på lektionen!! Mums!! Nej fan men jag skriver mer hemma imon om Simon inte vill hitta på något trevligare ;))) nu ska jag riva skogen på mina ben  och även ******* :) Pusssssss


Kommentarer
Postat av: KarinN

Nu kunde jag inte hålla mig ifrån bloggvärlden längre.... :) Saknas lite choklad i godispåsen annars ser det väldigt gott ut...;) Hoppas allt är bra med dig?!

2011-04-17 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback