Tvååker idag :)

Idag va det första dagen i skooooolan :) Vi började med naturkunskap heeeeela dagen :( Skit trist och så spöregnade de!! Efter skolan har jag och Frida bara suttit och väntat på ett alldeles speciellt besked!! haha men det kom halvt ;) hehe Dock blev det inget festade idag även fast jag hade sätt fram emot de!! Men men, kanske imon? Inte för att jag och frida ha tid till de som det ser ut nu men vi får väl ta oss den tiden ;) Vi har hängt lite med Tilda, elsie, malin och emma idag med :) Najs bajs! Imon är det ju skolan igen :( Men jag längtar gärnet till FRULLEEEEN!!! Jag har även planerat in en kräftskiva :) men jag ska nog bara ha för flickorna :D men men
Här är en bild på snyggaste Jacob i Twilight serien!! Han skulle jag lätt kunnat knulla skiten ur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback