Min och Simons kärlekshistoria, alla har väl en?

Det finns ingen som lockat
mitt hjärta så underbart
Med all din ömhet får du sorg och smärta
att sakta försvinna
Alla skuggor,
allt mörker som förr var så uppenbart
Det skingras, och tillsammans ser vi ljuset,
som stiger med solens fart.
Jag följde dina steg och allt jag någonsin
drömt om fanns där för mig.
Det finns ingen som lockat
mitt hjärta så underbart
Med all din ömhet får du sorg och smärta
att sakta försvinna
Alla skuggor,
allt mörker som förr var så uppenbart
Det skingras, och tillsammans ser vi ljuset,
som stiger med solens fart.


Jag följde dina steg och allt jag någonsin
drömt om fanns där för mig.




Simon, min älskar Simon :) om en månad och 11 dagar har vi varit tillsammans i 4år, jag & du va 14år när vi blev tillsammans! Vi hade precis börjat 8an :) Nu går vi snart ut sista året på gymnasiet, När jag va 14år handlade hela mitt liv åt killar, vänner, fester! Ja allt sådan smått och gått.. Simon va vid den tiden klassens pajas :) Jag hade dissat honom nästan hela sommaren, även fast han förgäves smsat mig hela tiden ;) Vi sågs en gång.. Inners inne va jag kär, jag hade varit kär i Simon sedan 6an men klassens pajas va lite tabu typ :) Så när skolan började och vi började åttan hälsade jag inte ens på en söt liten Simon som stod där i korridoren haha jag va så elak, men månaderna gick och jag tänkte att jag iallafall kunde "leka" lite med honom, Så han fick lite små pussar av mig då och då, Men ju mer vi började umgås ju mer fast blev jag, Det va egentligen mammas Förtjänst att vi blev tillsammans, Alla trodde vi va tillsammans, för vi va med varandra hela tiden, men när mamma började tjata som fan så frågade jag Simon på min garage uppfart om jag inte kunde säga till henne att vi va tillsammans, Då sa han "Men vi kan väl bli tillsammans?" :) Så vi blev tillsammans, några minuter senare kom hans pappa och hämtade honom, den 7 november 2006, vecka 45 klockan 20.50 blev vi ett<3 , Jag vet att hans mamma va lite skeptisk för jag hade varit med många killar (hon hade ingen aning), och sex är en stor sak, Men Hon skyddade Simon från något som redan var försent, Vi va kära, vi va tillsammans, inget skulle ändra på de, OCH vi hade haft sex med varandra redan innan vi blev tillsammans ;) Sedan gick månaderna och jag var faktiskt väldigt dålig flickvän, bestämde mycket, Men vi växte ihop och det blev ett år! Vid 1 och ett halvt år kom nog den största krisen, (inget att ta upp här) men vi klarade den, jag kom över den efter typ ett år till ;) Nu har vi snart varit tillsammans i 4år, och jag vill leva mitt liv ihop med honom! Vi vet va vi har varandra, och vi är vi, Simon och Sabine.. Tänk va konstigt det skulle varit om vi gjorde slut.. Jag vet inte ens hur jag skulle ställa mig i frågan att skaffa ny kille :S haha :) Jag har ju världens bästa kille så varför ens undra över andra? Jag har haft sex med andra killar men INGET kan mäta mig med den SISTA killen! För jag har fått uppleva riktigt kärlek! Och det går inte att mäta med något! Du och Jag älskling kommer klara oss igenom allt eller hur? Jag har en vän som har en helt fantastisk kille, men det ända hon kan tänka på är att hon vill inte stå där om 10 år och bara haft sex med en kille.. Hur sjuk är man då? Är de verkligen allt? Jag hoppas hon får inse att det finns så mycket mer! En kompis frågade om det fortfarande pirrade i mig när jag va med Simon, och jag svarade att vi va mer som ett gift gammalt par, men när jag tänker efter riktigt är det inte sant, för jag har fjärilar i magen när jag tänker på honom! OCH vi är precis som ett ny kärt par vissa stunder, ligga i sängen en hel dag t.ex kan vi göra! Bara vara med varandra! Här kommer några bilder!!
-Nothing can change the feelings i have for you
Den sista bilden är min första puss till Simon :) (på kinden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback