Massor med kärlek till dig min älskling

Om två dagar är det 3 år och 10 månader sedan vi blev tillsammans ute på min uppfart till huset, i väntan på din pappa! Det är väldigt lång tid, och just nu tycker jag det går lite upp och ner men visst ska vi klara de? Jag älskar dig, du är bäst!

Min favvo låt på svenska passar bra in på vad jag känner för dig!<3
Kärlek är som en fjäril som är mjuk och mild som en suck
Den flerfärgade stämningar av kärlek är som dess satin vingar
Kärlek gör så att ditt hjärta känns konstigt, det fladdrar som mjuka flygande vingar
Kärlek är som en fjäril, en sällsynt och mjuk sak.
Jag känner det när du är med mig, det händer när du kysser mig
Denna fina och milda känsla som jag känner inuti
Din beröring är mjuk och mild, din kyss varm och öm
När jag är med dig jag tänker på fjärilar.
Ditt skratt lyser upp mig varje dag är som våren
Och jag är bara glad när du är vid min sida
Hur värdefull är denna kärlek vi delar, värdefull, söt och sällsynt
Tillsammans hör vi ihop som påskliljor och fjärilar.
Kärlek är som en fjäril mjuk och mild som en suck
Den flerfärgade stämningar av kärlek är som dess satin vingar
Kärlek gör så att ditt hjärta känns konstigt, det fladdrar som mjuka flygande vingar
Kärlek är som en fjäril, en sällsynt och mjuk sak.


Jag känner det när du är med mig, det händer när du kysser mig
Denna fina och milda känsla som jag känner inuti
Din beröring är mjuk och mild, din kyss varm och öm
När jag är med dig tänker jag på fjärilar.


Ditt skratt lyser upp mig varje dag är som våren
Och jag är bara glad när du är vid min sida
Hur värdefull är denna kärlek vi delar, värdefull, söt och sällsynt
Tillsammans hör vi ihop som påskliljor och fjärilar.

The real song

Kommentarer
Postat av: annie den bästa för fään

tjo!

fett söta ni är ;)

haha ah det hade vi kunnat , fixa oss lite , hitta nåt fint ställe och sen fota :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback