Livets prövningar... och hjärtats varför

"Varje omständighet, varje händelse och varje möte med varje person- allt du upplever - beror på vad du har tänkt på, undrat över, funderat på, kommit ihåg, observerat, beaktat och föreställt dig... Du tänker bokstavligen fram ditt liv"
inte undra på att mitt liv är som det är
"Varje omständighet, varje händelse och varje möte med varje person- allt du upplever - beror på vad du har tänkt på, undrat över, funderat på, kommit ihåg, observerat, beaktat och föreställt dig... Du tänker bokstavligen fram ditt liv"
Inte undra på att mitt liv är som det är



Jag älskar dig, jag vill bara att du visar att du bryr dig, kanske är det mig det är fel på?
Idag bytte jag halsband, kanske, KANSKE finns det något magiskt med detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback