Like always

SÅÅ nu ligger jag här igen och kan inte sova, vrider och vänder mig och till sist satte jag mig vid datorn.. Simon skulle ha sovit här, han skulle ha gjort de.. undra hur många gånger han "skulle ha" gjort de.. aja Jag tycker inte alls det är roligt att sova själv.. :( Tycker det är jobbigt.. är inte trygg och bla bla.. Jag har sakt att jag behöver ha någon att sova jämte.. Dock kanske jag behöver säga att: Hey du jag behöver dig annars är jag ledsen på kvällarna.. men det tänker jag inte säga.. jag tänker inte be någon bry sig eller finnas där för mig.. men det känns som att de behövs sägas annars finns det väldigt mycket viktigare saker att göra.. Dock tycker jag inte jag ska behöva säga de. Inte om jag redan har sakt de liksom.. allt detta skriver jag inte för att du ska komma hit, för det är ju liksom redan försent eller hur? Alla kvällar och nätter kommer alltid förbli försent.. Jag är redan sårad och ledsen och trött och sjuk. Men varför bry sig.. jag är ledsen en liten stund, du blir nöjd och jag ledsen.. men det är ju bara en liten stund, imorgon är det ju glömt.. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback