If you miss the train I'm on, you will know that I am gone



Tänk om du bara ville se
tänk om du bara ville vända dig om och se...
Se hur mycket jag älskar dig.
tänk om... vänd dig om!



Idag så va jag på Dagiset och sa hejdå och hämtade mina saker, trodde inte det fanns så fina människor :) Dom är verkligen helt underbara! Höll nästan på att bli lite sentimental där på Dagiset :) Känns lite konstigt att typ inte träffa dom mer.. Aja Snart ska vi till Begravningsbyrån och planera, sedan ska jag hem till Marika :) Hon är min ledstjärna i mörkret! Åh ni ska bara veta vilket fint sms hon skickade till min i Onsdags! Hon är bara den bästa som finns!
Jag älskar dig <3 Pappa & Jag

Kommentarer
Postat av: simone

oj vilken mustasch han har :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback